Tisd

Hej alla idag ska vi hälsa på vår hund ute på Häringeryd! Men först så ska jag berätta vad jag har gjort.

Onsd: Åkte till stugan med Fanny och mamma. Nt så mkt mer.
Torsd: Fanny och jag cyklade och kollade på djuren i hagarna. :)
Fred: Var och badade i simhallen sen på kvällen var vi på retaurang och skojade och busade sen när vi cyklade hem så kom det två lösa hundar och jag råkade cykla på den ena. : /

Lörd:Åkte med Fannys familj till Barnens Gård och när vi var på väg ditt så matade jag och Fanny Alex. :) Jätte kul på Barnens Gård ;) ett bra ställe att åka om man vill göra något med famljen.

Sönd: Åkte till Ronneby  och var på loppis i Brunnsparken och köpa öronhängen. ;D Sen badade vi på Ronnebadet. :)
Månd: Vakande åt, sen sminkade mej och sen åkte vi till Fias föräldrar (Fannys X-tra mamma) i Tingsryd på marknaden och sen gick vi hem till Fias föräldrar och åt sen körde vi hem. :P
Tisd: Idag ska jag in till stan och köpa pannband och hämta mammas cykel sen ska vi ut till AZA!!! ;D imon ska vi till GÖTEBORG!

 <-- Barnens gård

 <-- Restaurang kul :)


Kommentarer
Postat av: fanny

Åh fy fan. jag ser ju sjuk ut! ;) Hahaha.

2009-07-28 @ 21:25:47
Postat av: Lisa

Haha xD

2009-07-31 @ 15:24:38
URL: http://jagkallaslillli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0