god morgon god morgon

hejhej nu har jag stigit upp och sitter i köket med datorn för att nt väcka johan som sover, så mine har fått ett tuggben så nu tuggar hon på de nehe okey hon går runt och letar efter något i badrummet (hoppas att hon inte kissar) men innan så tuggade hon på ett ben.

mamma är på utställning idag med Aza så eftersom dom är borta och calle och pappa fixar med calles bil är de bara jag mine och johan hemma så vi ska gå till hundrastgården sen med henne :) jag tror att jag faktiskt ska låta johan sova sålänge han vill idag så han nt är trött sen när vi ska till hundrastgården:D <3


Kommentarer
Postat av: Challe

Så söta ni är =)

2010-12-26 @ 17:29:15
URL: http://azahara.blogg.se/
Postat av: Johan <3

Taack Gumman<3

2010-12-30 @ 21:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0