jag hatar lucia över allt annat

hejhej som ni fattar hatar jag lucia de är det värsta som finns vill bara ta bort denna dagen från jorden och sen vill jag spränga den i rymden....

idag är de lucia då om någon har missat de... ja och såklart hade vi de i skolan för de första niorna fick gå sist till idrottsalen och så vi fick stå upp och titta längst bak och de var våra klasser som var med i luciatåget... ja dålig stil sen sitter man där på golvet och mår piss av folkmassorna inne i idrottsalen och jag har fobi för de så ja frågar en lärare när de nästan var slut om jag fick gå han bara nej de stör! haha jo visst massa lärare gick in och ut utan problem men nej jag får ju nt gå... sen när jag smet ut så halv springer i mina högklackade skor, aah just de jag hade högklackat och de skulle jag stå och titta luciatåg i hade dom tänkt men iallafall jag halvspringer in till en toa och spyr 3 gånger mm tack för den att jag nt fick gå från lucia och sätta mej och lugna mej tack såååååå mkt :(

och nu typ är man hemma och drygar men imon blir de prov i fysik ;D <3

 

klicka för större bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0