johan <3

hihi hej hej
tack johan för den fiiiiiiiina kommentaren ÄLSKAR DEJ din fina slemhög hahahahahahha skojar och nu snackar du om en fågel på msn såååå gullig är du men dina miner och ditt jävla fina leènde. du är så gullig när du ser beskymrad ut och fundersam ut, dina gulliga rynkor i pannan och dina läppbitningar gör mej galen när jag vet att jag nt får träffa dej förrens på torsd men jag får bita ihop och se fram emot de ;) <3 haha johan bajshög! ja jag vet att du är de lisa :* haha och så kallar du mej kinky... <3 puss och nu erkänner du att jag är söt med lugg som jag sagt hela tiden, johan ditt leende är helt underbart och varje gång jag får se de blir jag helt varm i kroppen och jag får fjärilar i min mage <3 du är såå sjukt söööt på denna bilden så jag var tvungen att ladda upp den <3 <3 älskar dej <3


Kommentarer
Postat av: Johan <3

Ja, du va ju söt i lugg, men du är snyggare som du är nu <3 :D jag älskar dig med<3 :*

♫ Vill ha dig i mörkret hos mig, tiden den stannar.... ♫(men en liten melodi) <3

2010-12-06 @ 20:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0