mitt gamla jag är tillbaka :D

hejhej nu är jag glad nu har jag precis bakat som förr! :D

jag är jätte glad för att jag gjorde jag kommer verkligen ihåg hur kul de är :D haha förutom att jag tappade kakon i golvet xD men sen efter blev jag förvånad själv av att jag först tömde jag diskmaskinen och sen plockade jag in allt :O förvånad JA!

hah men nu ska jag titta lite på tv och bara ta de lugnt för nu har vi inga lääääääxor och inga proooooooov :D haha så fram med myset :D nu ska jag mysa med Aza och "Inez" haha ninni vi har bytt namn på ditt djur mohahha :D

  

klicka för att få större bilder

Kommentarer
Postat av: Johan <3

Fy vad härligt dag du har då<3 :D skulle bara vilja vara med dig så att du fick dela med dig av den<3

2010-12-15 @ 16:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0