nyår snart

hejhej nu har jag nt bloggat på en evighet så nu slänger jag upp ett inlägg:D

under julen så var vi hos frida och co, de var kul kallt snorhalt att åka bil ner men sov ju halva tiden så de löste sig, sen när vi kom dit så packade vi in allt hälsade och fikade ofc ;) sen efter det så fick vi göra lite vad vi ville så jag satte mej och spelade kort och lite sånt haha fick ju en cider av pappa så jag och simon satt och spelade vändtia. sen åt vi mat kalla maten först och sen den varma, sen väntade vi lite... haha julklappsutdelningen har nog aaaaaaldrig varit sååå dryg som i år de tog nästan två timmar! haha men jag fick vad jag ville men ska byta mitt headset och mina strumpor annars var de bra. :) efter det fikade vi haha igen så efter det körde vi det som jag längtat efter mest mohhaha julklappsjakten :D haha vi körde en kvart som var precis lagom :D sen gick jag och la mej i min sköna säng som bestod av en luftmadrass med ett täcke på och en kudde längst ner för jag var för lång för den -.-

sen på juldagen åkte vi hem efter att ha tittat på feddes lägenhet och den var huuuuur fin som helst och såklart blev de fika då också sen gick vi hem därifrån åt lunch och fikade igen! haha så mkt har jag nog inte fikat alls förut ^^ och med en gång nästan iallafall så satte jag mej vid dator och chattade med lilla johan som skulle komma och så när han skulle ta bussen så hittade han nt sin plånbok så han missade den så ja tog aza och mötte honom ute i den mörka "natten" och sen så gick vi hem och så visade jag mina kläder och sånt som jag fått på julafton :D

sen har jag och johan varit ute hos han sen hos mej sen han och mej typ från julafton och sen när vi spelade kort i förrgår så fick jag en utskällning av hans bror för jag nt fattade men jag bara skrattade men sen kom han och sa förlåt de uppskattas från min sida, sen gick vi ut och fotade johans hund kejla ;D sååååååå gullig ääääär hon och som vanligt fick vi rolf på släp hans kissekatt :D

sen när vi kom hem igår så öppnar jag min dörr och gissa vad en tv :D jag har fått en ny tv av pappa (a) så nu är datorn uppkopplad på tv hela tiden nästan utom när johan spelar men igår städade jag mitt rum riktigt fick typ 4 kassar som ställdes på vinden och sen spelade jag och johan kort och hade det allmänt mysigt

nyår ska jag vara med emma sanna linn sebbe ludde och johan ska bli mysigt :D















älskar sista bilden <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0