plugg plugg

hejhej nu ska jag plugga måndag tisdag och onsdag sen på torsdag ska jag vara med johan <3 och på fredag ska vi vara hos mej titt idol och ja Jay kommer vinna ;) bara så alla vet :D <3

ja spanska prov på onsdag och kemi på fredag och jag trodde spanskan var på tisdag så jag har stressat ihjäl mej för att lära mej spanskan för jag fick inte så mkt gjort i helgen hehe var ju med johan <3 <3

idag på slöjden så trodde jag att jag skulle bli klar och så sydde jag fel :'( så jag bara F U och typ dog:( men aja får väl göra klart den på måndag <3

och nu bjuder jag på en bild som jag tog i morse och jag ser ju smal ut på den :O :O :O :O :O <3


Kommentarer
Postat av: Johan <3

Hihi <3 ja de kommer Jay lätt att göra <3 :D och ja du ser jätte fin ut på den bilden <3 både i ansiktet och kroppen<3 :D

2010-12-06 @ 19:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0