precis tittat på...

...VICTORIA SECRET FASHION SHOW och fy fan vad bra de vaaaaaa hahaha :D

men nu har vi ätit tacos och jag chattar med johan jag har "fixat" mina naglar om man kan kalla de de för så dåligt som jag målar naglarna är de nog inte att fixa utan att förstöra... men men jag tog nagellacket som jag fick av stina i julklapp de är lila och passar sådär på mej, och senare ska jag lägga ansiktsmask :D happyface :D och shit jag har världens finne på min mungipa och ber om ursäkt för att jag har den vid nyår men ska försöka sminka över den imon

imon ska vi åka till simhallen som vi alltid gör på nyår sen när vi kmr hem så kmr nog johan så ska han äta med oss och sånt sen på kvällen ska vi ut med ludde sebbe linn emma och sanna... och troligen gå hem till johan mitt i natten ;) GREAT

Kommentarer
Postat av: Johan <3

Hihi<3 :D hoppas att de blir en bra dag imon<3 :D Puss<3

2010-12-30 @ 21:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0