sovmorgon...

hehe hejhej

för en stund sen kom jag på att vi har sovmorgon hade jag ju glömt och jag som tänkte i morse när jag stängde av alarmet bara om jag kunde få sova längre xD aja men nu är jag ju uppe med hundarna såå dom har sällskap och snart ska jag börja göra mej iordning.

denna veckan blir de att vara "fin" klädd, tänkte vara de tills vi slutar så de blir ett fint avslut på terminen <3 men just nu sitter jag och har hög musik på och bara tar de lugnt ;) och fick just reda på att min bääbie inte mår bra :( tycker synd om han just nu :( krya på dej älskling :* <3


Kommentarer
Postat av: Johan <3

Ja, så länge du är med så är de ju klart att de blir ett fint slut <3 och tack gumman<3

2010-12-14 @ 16:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0