Hej

<-- Filmen vi tittade på :/

Hej igår var jag på fest hos Emma. Vi började med att spela Wii :D jätte kul. Då kom Cim på att hon har en skräckfilm som vi kan se på Hmmmm NEJ inte bra idé när vi satte på filmen så kom det läskig musik och precis då så stannade Glassbilen precis utanför och satt och stirrade in genom fönstret USCH!!! Aja men jag satt och hade ryggen mot filmen och höll för öronen och skrek och skakade som faaaan (kollade nog sammanlagt 5min på filmen) men så kom det en jätte läskig scen och musik och så och precis på så hör vi hur någon rycker i handtaget tillytterdörren och knackar och plingar vi bara AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH så man hörde det ända ut på gatan och så var det Emmas mamma -__- . Suck. och så tittar vi vidare och han ser typ döda folk i en spegel och så och så skulle jag gå på toa och där finns ju spegel och då följde Cim med och då säger hon såhär när jag står och tvättar händerna och tittar i spegeln Ojj då :D och släcker och jag skriker så hon får tinitus SORRY! Gud vad rädd jag blev och skakade men sen när den var slut (dåligt slut men ändå rekomenderar den) Så satte vi på Hannah Montana :D Mkt bättre. Men nu sitter jag och skriver och tittar på tv och sen introt på Simpson så ser man ju bart skriva på en tavla och gissa vad det står...    Montanas huvudstad är inte Hannah xD HAHA.

Puss hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: simone

sV: Tack söta Lisa, snäll du är ;D

2010-02-20 @ 22:27:08
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Lisa

hihi :P

2010-02-20 @ 22:35:19
URL: http://jagkallaslilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0