hejhej

<- Snölykta

<-Ibland bli´re kallt att vara ute då morrar man så får man vara i famen.

<- Sunna ser inte över snön :P

<- Lisa <3 snö Mi like

<-- Pappa tar bort snö från taket och jag är i snön xD

Hej nu sitter jag och sjunger och tittar på scrubs och det var reklam innan och så sa dom Nya ballerina med kladdkaka m.m och när jag såg det så fick jag klöckningar, det jag absolut hatar förutom höjder så är det BALLERINA KEX dom är såååå sjuk äckliga, jag vet nt varför jag tycker så men det är dom det är. Innan var jag ute och skottade och gick med Sunna, vi pulsade igenom runt 60-62cm snö Sunna var hur anfådd som helst xD Haha hon hatar när vi ska gå på det djupaste stället. :P
Finns det något som ni hatar med än allt annat???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0