HEJHEJ

<-- våfflat hår






Hej

Nu bloggar jag igen nu har jag fingrarna ihop tejapade så det går jätte segt att skriva... aja strunt i det innan övade jag till prov och jag kan allt (nästan) men imon har vi prov och sen ska jag öva till nästa prov på tords och sen ska jag packa efter jag har kommit hem på torsd efter skolan halv 5 och sen på fred ska jag vara i skolan sen slutar jag vid tjugo tre sen tar det 15 minuer att gå hem sen hem äta fort fort sen med tåget med mammi och Sunna vid kvart i 4 humm lite stressigt plus det så ska jag göra en musikuppvärmning till på månd och i helgen är mjag ju ni stugan så jag vet inte riktigt hur jag ska hinna a just det sen har jag ju också musik prov. Mkt nu i skolan och så har vi en ny klass kompis Malin<3 :) nu måste jag gå och öva lite till ;P

See ya ha en bra kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0