Öppet hus

Hej alla förlåt att jag nt har bloggat har nt pallat men nu kmr ett inlägg,

I helgen var Calle hemma och så sen i Lörds så var vi hos kusinerna och hade kul Frida och jag fotade bilden där nere och lite till. På sönd var jag i kyrkan och sen på kvällen ringde Emma så gick vi ut med El Dog Man  ;P Sen gick vi ut med Sunna och jag såg ut som en guldfisk när jag fick se EN JÄTTE ANTEN :O OMG sen la vi oss i snön och lekte då skulle Sunna komma upp till mej och Emma som låg i en backe då flyger hon upp och biter tag i min vante och jag bara släpp vetskrämd och hon tror vi leker så hon fortsätter och Emma skarattar så hon nästan kisssar ner sig xD det var kul. Och sen ikväll är det Öppethus :) fast ingen kan komma i familjen men skit samma jo mamma kmr vid slutet :D Haha Men Emma och jag ska fika :D

 Just love it

Kommentarer
Postat av: frida (h)

äääälska bilden ;D

2010-02-01 @ 19:09:14
Postat av: Lisa

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ;P

2010-02-01 @ 21:25:25
URL: http://jagkallaslilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0