IMON BLIR DET KUL!!!

<-- Så söta små tjeor na jag ska bada med imon Lorita och Anna. :D

Idag har det inte hänt så mkt vi har varit på stan och bytt mina skor som gick sönder efter en dag (humm) och sen var vi inne på Body shop men mitt puder var slut. :( Efter det sa mamma ska vi överaska pappa och Calle med semlor!!!? och i eftermiddag har vi inte gjort nåt alls ikväll lagade mamma, pappa och jag mat Kötttgryta (USCH! me no like meat) efter det så satte jag mej vid datan och kollade på lite bilder på snyggingar (ink. Anna och Lorita<3) och nu skriver jag detta (19:24) och sen ska vi titta på... OLYCKSFÅGELN! JA, det bästa på tv längtar efter Isprinssesan. Nu ska jag titta på Charlieissocoollike. :)

Ses

Kommentarer
Postat av: Simone

Sött foto! :)

2010-01-03 @ 14:01:10
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0