(inget ämne)

<-- Sängbord (äntligen)

Hej nu har vi kommit hem och har köpt ett sängbord (Y) jätte nöjd, på förmiddagen så var jag och mamma på stan och köpte lite kläder och en ansiktsmask. Sen åt vi hemma sen åkte jag och pappa och köpte sängbord och på Ica köpte vi lite saker sen skulle vi tvätta bilen så vi står i biltvättkön och pappa går in för att köpa tvättnummer och när han är inne så kmr det en och tränger sig i kön och bara kör i i tvättautomaten och jag bara VAD GÖR HAN!? och han som var framför hoppar ut ur sin bil så jag tänkte ja han säger till men han gör inget och när jag märker det så han redan han som trängde sig kört in Fy vad arg jag blev Usch hatar folk som tränger sig. Gör inte ni det??? Prutt på han. Sen ikäll ska jag vara hemma själv och ha tjejmys för pappa och mamma ska till parken och dansa :) så jag ska göra lite buffalo wings och äta och sen anskitsmask :) hihi undrar om vi har nån dip till Buffalo wings??? Ska gå och kolla :) Puss kram


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0