hejhej

<- Skulle ju sett Alice i underlandet idag...

Hej nu bloggar jag längesen senast men aja skit i de idag var jag bara på två lektioner i skolan för jag är sjuk och jag som hade så mkt planerat. Först skulle jag gå i skolan sen skulle jag gå till kyrkan som slutar vid 6 och sen skulle mamma hämta mej och lämna mej vid bion som började vid halv7 Men ike sa nicke Idag besämmde min kropp för sig att strejka. Så jag vaknade och mådde inte bra så jag ringde till mamma och hon sa att jag skulle stanna hemma men så sov jag typ till halv tio och då mådde jag bättre så jag tänkte ta mej en dusch och då tänkte jag men om jag går i skolan och kyrkan kan jag få gå på bio  så jag gick till skolan och Emma var där. Men när jag kom så skulle hon gå hem suck... Men fick vara med Malin och sen så började jag få huvudvärk så då tänkte jag men om jag går hem och vilar tills kyrkan orkar jag gå då och när jag kom hem ringde jag till mamma och sa att jag hade gått hem. Men mamma tänkte NENE du går inte till kyrkan om du har sån huvudvärk.. så jag fick stanna hemma och sova.

Så har min dag varit och är helt slut. :/

Kommentarer
Postat av: Fanny

Så du fick inte se filmen? :( Jag skanske ska gå på den på lördag :)

2010-03-04 @ 18:37:54
URL: http://fanydah.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ne usch på sjuk :U hihi hoppas du får de trevligt :D:D de sägs att den är asbra

2010-03-04 @ 19:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0