Nej men usch inte NI...

Hej nu har jag inte bloggat på länge ska försöka att blogga nu på lovet.

Idag var jag, Glimma och Aza i hundrastgården och dom lekte och dom lekte men ska gå dit i eftermiddag och se om det är någon annan hund där. När jag hade kommit hem så tog jag äppelpaj och vi mös i sängen sen så gör jag lunch och vi vilar lite efter middags fika och så ligger jag och kliar Glimma och så märker jag något och jag tänker Nää det är nog ett sår och så tittar jag vad det är och till min fasa är det en... *BOMBOMBOM* EN FÄSTING!!! NEJ ska dom komma nu också.

Så sen när jag ska gå ut med dom ska jag sätta på fästingmedel på Aza och Glimma. Nu sitter jag och tittar på Ceasar. :) nu ska jag  spela harpan.

Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0