hejhej

hej i onsd åkte vi till stugan men jag klarade inte av att vara i stugan utan datorn så jag på torsd så kom Frida&co. Så när dom skulle hem så földe jag med dom hem så nu sitter jag och väntar på att Frida ska bli klar i duschen så jag kan duscha sen ska vi till stan och shoppa lite. Och igår så sa hon att vi ska göra ansiktsmasker :S öhh ja vi får väl se men jag hoppas inte att de blev som den gången med Linnéas hemmagjorde xD fan vad den gjorde ont! haha... Aja men nu ska jag sitta och tråka lite....

Hej svejs....





Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Nova

hehe, Vilken av dom? Den ena är en blandis, mellan rottis, doberman och schäfer, Och den andra en dansksvenskgårdhund! =D

2010-05-15 @ 23:33:10
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/
Postat av: Anna

I miss you lisa.

I want summer, to see you.

I hope that we can come at summer again to sweden ..:)

Puss & Kram.. :*

2010-05-18 @ 21:01:51
Postat av: simone

Godmorgon söttoppen lisa, hur mår du? Här är det grymt! Ska snart åka till sthlm, har du något skoj planerat idag?

2010-05-28 @ 09:32:59
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0