Ema galan



hejhej slängde in en gammal bild på min lilla fulhund ;)

men inatt så lanade jag med killarna och några tjejer väldigt trevlans de du. men nu ska jag titta när johan sover, chatta med amela och gå på toa. sen blir de att cykla hem och städa mitt rum prata med mamma om hunsutställningen och typ aah just de sen ikväll är de ju EMA galan får man inte missa så de blir nog inte att sova inatt heller ;)

haha igår innan vi började lana, så cyklade två tjejer förbi everlast (där vi lanade) och den ena tappade sin ringklocka så den snattade gunnar den och typ hade jätte kul och nano roade sig med att dansa. de var kul och typ sen var de en kille på lanet (vet inte namnet, kalla honom killen på dator 23) och killen på dator 23 och typ när man skulle på toa var lampknappen på utsidan av toaletten och han typ gick och släckte för alla och gick och skrämde mej heeeeeeeeela kvällen och typ kittlade mej så jag typ förlorade i cs *host* som jag äger på h66 *host*

de var allt för denna gången

ÄLSKAR DEJ JOHAN (även om du inte läser bloggen så vet du)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0