julklänning?

hejhej jag är sjuk, jag har feber har ont i öronen halsen näsan magen och nu har jag kräks 2 ggr så ja blir nog hemma imon också och tråka..... pratade med min fina kusin frida och vi pratade om jul och vad vi skulle ha på oss och jag hittade en klänning på gina ;D får se vad mamma tycker men aja nu ska jag sitta här och vara hungrig och ha tråkigt...

vi passar ju mine ninnis hund och hon är sååååå grymt söt och knasig och är jätte bra att busa med och haha kamma håret med xD

kanske laddar upp videon sen på mine när hon leker med mina fötter xD haha ja hon är en liten gullig knasboll ;)

Kommentarer
Postat av: Challe

Fin klänning :)

2010-11-22 @ 19:26:28
URL: http://azahara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0