skola skola och mera skola

tjatja bloggen
idag har de varit skola då haha jag typ somnade för de var såååååå tråkigt och jag var aaas trött sen lanet... sen så har jag skoskav så haltade jag för jag hade inget plåster, och så skulle jag fixa de och så sitter Emma och jag i korridoren och typ sätter på plåstret då. så säger jag nej mina fingrar är kalla jag kan nt värma de så klistret fastnar! och emma bara men jag kan och trycker på de vita på plåstret haha jag bara inte där idiot på klistret emma bara jaha..... HAHAHA de har vi skrattat åt mkt idag.

på bilden fick man höra att han flyttat målet två veckor senare skönt pjeeew men ändå de är svårt och så hade man ju killarna som kom och störde en heeela tiden haha föööör gulliga när dom kommer och retar en så man blir galen och gååår bananas på dom hah och ja, jag och emma heter bananas i efternamn

aja see ya later alligator <3


Kommentarer
Postat av: Lorita :)

Hej, du har söt bild med Azra! ;) Kram Lorita

2010-11-08 @ 16:46:40
URL: http://loritagurevica.blogg.se/
Postat av: Lorita

förlåt jag menar med Aza ;) :D

2010-11-08 @ 16:47:22
Postat av: lisa

haha gör inget gumman <3 <3

2010-11-08 @ 21:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0