Hej

Nu var det längesen jag bloggade så nu ska jag göra <3 Öh ja till att börja med har jag färgat mitt hår :D Och jag har gått till fotvården så nu är mina fötter aaaas bra. Imon är de nationella i englska och det kommer ju gå galant hoppas jag. Hade engelska prov idag och de gick sket bra.

Nyss satt jag och tittade på so lite granna för vi har ju prov nästa vecka i de och jag kan nästan allt bara lite att plugga på men de ska sitta som sten i mitt huvud. Och nu i helgen så ska jag och johan fira 8 månader ^^, hihi<3 HAHA jag har två förkyldningsblåsor i munnen eller i halsen rättare sagt (har bild men tror ni skulle tycka de se läskigt ut) Så just nu lever jag på Yoggie.




Kommentarer
Postat av: fanny

så snyggt håret blev! :)<3

2011-04-14 @ 21:27:21
URL: http://dendarfannyy.blogg.se/?tmp=14212521

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0