your my bestfriend but it don`t feel like that always

Duschade precis, ja de är lite svårt när man inte får blöta ner tån. Så helt enkelt satt jag ner och hade foten på en pall utanför. Var med Emma idag och igår, mycket mysigt. Vi tittade på Sucker Punch och den var helt ok lite konstig. Sen ikväll ska jag och min bror åka och handla och göra lite tacos för vi röstade ner att vi skulle äta köttfärslimpa...
Imorgon börjar skolan, ska vara i samlingsalen vid 9 så får väl cykla vid halv så jag hinner för det går inte fort om man har opererat tån... Menmen blir säkert kul, sen efter skolan ska jag troligen in till stan och kolla på en sak. ;) 

Kommentarer
Postat av: Häxan

hihihihi jag har med en Blogg :D ordnade den igår....

2011-08-22 @ 16:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0