hihi nu bloggar jag johan ;)

Hejhej idag var de studiedag då. Och de tillbringades ute hos Johan med Loffe. De var ju nisse ;) men vi spelade hela dagen eller rättare sagt, dom spelade. Hehe sen åt vi lite mat och de var typ väldens godaste paj, Champion och Ost paj. Nomnom, sen efter lite tjat av Viktor att Ingela skulle skjutsa han till sin repning. Och då hängde jag och Johan på och köpte lite bäär så vi kunde göra paj. :)

Jag vill färga mitt hår mörkt men de får jag verkligen inte för mamma och pappa. :/ Men imon ska jag till stan tror jag och köpa lite grejjor :D <3


Kommentarer
Postat av: Johan <3

Hej på dig med<3 ja de var nisse ;)<3

Vår paj var verkligen nomnom<3 :D

Och snart ska du få se bilden på dig när du har brunt hår<3 Puss kram.. heej<333

2011-02-01 @ 23:21:06
Postat av: Challe

Glöm det

2011-02-02 @ 18:36:33
URL: http://azahara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0