idag är man sjuk...

Hejhej, idag mår jag inte bra är förkyld, ont i magen/huvudet/halsen och har feber... Och gissa vad jag skulle göra prov idag i skolan och de missar jag ju och de känns inte helt okey! Men aja jag får ju vara hemma och vila med mamma som är ledig/lite sjuk också! Men sen ikväll kommer nog Johan hit och gör så att jag mår bättre hoppas jag.

Men jag fick hem mina kläder som vi beställde från hm, och de var för stort men mamma sa att de kommer krympa i tvätten. Men jag slänger upp bilder på linnet och tröjan för jag glömde ta en bild på min fiiiina handduk och min gardigan..




Kommentarer
Postat av: Johan <3

ja, de får vi ju hoppas att jag lyckas med<3 :D

Och dom kläderna är snygga oh ännu snyggare på dig<3<3 ;)

2011-02-04 @ 10:06:57
Postat av: Challe

Du är så fin :)))

2011-02-04 @ 10:09:11
URL: http://azahara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0