sitter hos johan

Hejhej sitter hos Johan och kollar på byggfällan med hans familj. Johan är fortfarande sjuk jag tycker att han borde kolla upp de men han får ju inte. Men jag vill ju inte att han ska vara sjuk heeeela tiden :( Så nu ligger han här jämte mej i soffan och vilar :) Jag har fått vara spring pojke åt han när han har varit sjuk.

Hihi jag har inte sovit hemma en enda gång sen jag fick lov xD Hehe men imon blir det att sova hemma och sen nog ut till Johan igen. Nu kom Roffe och ville lägga sig på Johans mage men ikke sa nikke det fick han inte. Stackars Johan som har varit sjuk typ sen förra veckan typ tisdags??? :O Det är fett länge att vara magsjuk, han har ingen feber men han kräks och mår dåligt stackars Johan.. :'( Aja nu ska jag pyssla om mina lilla pojk igen.

Seeeeeeeeeees


Kommentarer
Postat av: Johan <3

Ja och du har verkligen varit jätte snäll mot mig<3 åter en gång<3<3

2011-02-25 @ 14:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0