alltså ja kommer inte på en rubrik?

Haha jag kom verkligen inte på en rubrik xD. Aja idag var de lite kul i skolan men har läxa tills imon så måste plugga... I helgen var vi hos Johans barndoms kompis och de var ju trevligt, men nu är jag jätte sur för pappa kom och tjatade om min läxa men jag har läst den men nej nu ska jag läsa om de på wikipedia också.. SUCK! Men aja imon blir de öppethus på Kungsmad för att titta på linjerna. :) <3

Haha och jag har märkt hur skönt de är med mjukisbyxor och typ uggs. LOVE IT! Hehe typ bor i de nu för tiden. :P Och när typ hela klassen på onsdag kväll åker vi till stöten så blir vi 8st kvar i klassen, de är skönt. Och på torsdag ska vi bada i simhallen och på fredag börjar vi vid vanlig tid och slutar vid halv tolv! Och de påminner om att jag måste köpa ny bikini... Elr så får jag bada med min sport-bh.. -.- <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0