hejhej

Hej hej, igår var jag på sjukhuset och gjorde lite prover med allergin och astman. Sen skulle vi ta blodprov på mej och typ skojade om sånt typ jag kmr dööö buhu och sånt hehe ;). Men när vi väl skulle ta de så haha svimmade jag xD HAHAH jag är ju sååå smart, så vi fick lägga mej på golvet i framstupasidoläge...

Ah och de jag drömde var att jag och mamma åkte till Maxi, de satt en clown i Azas bur.... Och molnen var ballonger. Jag fick ligga på en säng sen och vila och då tog dom blodprovet på mej och sen kunde vi åka hem. Igentligen skulle jag ta bussen men med risken med att jag skulle svimma igen så fick jag inte de. Så pappa körde hem mej och Johan kom med bussen för att passa mej lite så han var hur gullig som helt och gjorde te mackor och hämtade saker åt mej. Naw och så fick jag två ringar av han och två töjningar men vågar nt sätta i töjningarna. De gör ju svinont! Hehe men en av ringarna var för liten så den får Johan tillbaka så han kan ha den på sitt lillfinger.

Och snart kommer Ninni och lämnar lite hundmat åt banditen.... Naw jag lyssnar på en låt som får mej och längta efter min bääbies men vi ska vara imon så får väl längta lite till om jag klarar mej.. <3 JUST DE!!! Idag köpte mamma mej ett par uggs ;D (a) Naw tack mamma. ;)<3


Kommentarer
Postat av: Johan <3

Hej hej på dig<33 Ja, jag känner mig så snäll när jag hjälper dig :D<3 och du får längta en liten stund till<3 :*

2011-01-11 @ 19:34:51
Postat av: Challe

Visst är jag den snällaste mamman i hela världen???

2011-01-12 @ 18:02:09
URL: http://azahara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0