hemma från min lilla lilla stuga :D

Hello hello.
Nu sitter jag och skriver med johan på engelska, och vi as kalas fast ne fast så har vi de. (h66) Och nu har mamma tjatat huuuuur mkt som helst på hur jag skriver i bloggen... Så nu blir de stor bokstav och sånt shit.. -.-' När vi åkte hem från stugan så rev Johanblubbiälsklingen mej i huvudet med sitt armband så jag har ett märke.:(  Hahah tänkte precis skriva på engelska nu när Johan och jag gör de. :S

Vi var på Ikea igår. Och jag fick ett doftljus, två lampor (GULA FFS:D) och en papperskorg för jag vill nt ha Tiger och Nalle Puh längre... Jag är en stor flicka, men de var ju nisse. Men när vi skulle äta på Ikea så hade jag hällt upp ett glas med läsk till mej och sen var de skitigt så jag bara ställde de på en bänk och tog ett nytt glas h66 :D <3

Mamma och jag skulle till stan och byta mitt headset, köpa postafen och hårfärg till mej, men vi hinner inte. Ikväll ska vi till Venezia och äta. Mkt nisse de med du, men på söndag har jag och min lilla älskling 5 månader (a) <3 ÄLSKAR DEJ JOHAN<3 oOh jag vet att du älskar när väcker dej så du blir sur heeeela dagen...

Puss kram <3



Kommentarer
Postat av: Johan <3

Heej, älskar dig, sötnos<3

Förlåt att jag har glömt att läsa/kommentera din blogg<3

de är för olika andledningar<3 jag har glömt och när jag kommer på så får jag inte och lite så<3<3



men de var mysigt då när vi va på Hissö och dit vill jag med dig igen<3 :D



Förlåt att jag var sur hela dan :'(<3 känner mig elak nu :(<3 du ville ju bara ha lite roligt<3 men de var mysigt att gå på Ikea med dig gumman<3 och jag ÄLSKAR DIG MED!<3 :*

2011-01-07 @ 20:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0