idag är de torsdag så anteckna!

Hehe idag är de torsdag, de händer inte mycket idag och har inte hänt så himla mycket idag heller... Funderar på att baka men då äter ju ingen upp de och så blir de gammalt så får vi slänga de så nej jag ska ikke baka...

Idag hade vi lite idrott och de var huuuur jobbigt som helst men aja man dog inte precis. Eller gjorde jag??? Eh eh eh men jag dansade lite i skolan idag och så skrattade en lärare åt mej :( buhu taskmört #1 haha. Men jag får inte träffa min lilla sjukling förens imon :( haha lilla Johan är sjuk ;(<3

Så skrev vi en engelska uppgift i skolan idag och jag skrev om min kärlek till "Camera and pictures" ;D haha nisse (y)



 saknar min bääbie :'( <3

Kommentarer
Postat av: joh

2011-01-13 @ 15:33:37
Postat av: Johan <3

Hejhej<3 jag har blivigt bättre så vi kanske kan va imon<3<3

Men om du bakar så kan du ju ta ut till mig imon<3 :D om de blir att vi är då<3 :*

2011-01-13 @ 15:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0