sadface

hejhej idag har man varit på stan och handlat lite grejjor :D höhö men när jag kom hem så tittade jag i min påse och jag hade köpt puder och när jag plockar upp de så finns mitt puder nt där till min fasa hahahxD och jag typ fick panik och bara nej men de ligger nog i tröjan som jag hade i kassen men icke sa nicke! haha utan jag fick åka in och dom hade glömt stoppa ner de elr nåt för dom hade inget mer så jag fick pengarna tillbaka så jag fick köpa de på kicks och så köpte jag trosor faundation hur faaaen stavar man till de xD haha men puder då sen och en sak till Fanny <3

och sen till lunch åt jag världens godaste sak TACOPAJ FFS! haha mums ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0