hejhej

Hej idag är det söndag och jag har precis provat min nya plattång och den är aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas bra. Min gamla gick sönder R.I.P men aja hade ju haft den sen 6, jag har fått min super snygga och fiiina klasströja. Men jag har träffat Johans syster vikket var mysigt ;) och sen har det inte hänt så mycket mer än att jag svimmade i fredags natten he he..... Men nu mår jag ju rätt bra lite yr i huvudet fortfarande... Men men vad kan man göra och nu i veckan ska jag troligen till en fotgrejssak.. För jag har haft problem med mina fötter i snart 4 år och nu är det dax att göra något åt det. Plus att jag har nagelbandsinflamation... :( men nu blir det bilder :D







Kommentarer
Postat av: Johan <3

Hihi, de är min förtjänst att du fick plattången<3 =) men sliter den lika mycke på håret som den gamla? <3

Lycka till hos fotgrejssak<3

Fin bild på dig :D<3 puss<3 älskar dig gumman<3 :*

2011-03-21 @ 00:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0