lördag

Hejhej inte bloggat på länge så jag tänkte jag kunde göra det innan jag åker ut till Johan. Har precis skickat in min So uppgift och håller alla tummar jag har för att det går bra, menmen vad kan jag göra om inte Pierre inte tycker att den är bra. Idag har jag inte gjort så mycket jag har vaknat och ätit fruukost med Johan, han åt sina rester från igår och jag åt macka.

Och jag igår så var jag i skolan och hade det lite trevligt men var dock inte med på idrotten för jag har ett sår på min tå :( Hehe och sen hämtade Johan mej på skolan så vi gick en bit med Emma och sen cyklade vi hem och åt lite, sen så gick vi och la oss i sängen och råkade somna :P Men det var skönt. På kvällen sen åt vi Chinesefood. Hehe nomnom. Sen gick vi ut med hundarna och träffade Emma som var ute och sprang. Vid åtta satte sig hela familjen utom Calle och tittade på Let´s Dance.

Nästa vecka har jag Matteprov som jag måste öva till sen efter det har jag nationella i Kemi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0