lördag

Hej, idag kommer Hilding och Lotta och firar kräftskiva med oss och spela fotbollsgolf. Vilket ska bli trevligt förutom att jag är förkyld och kan inte äta. Men just nu så sitter Johan på mitt golv med sin dator och spelar megaman? Lyssnar även på soundtracket till SuckerPunch och de är sååååå j'vla bra! Skojar inte helt beroende av de.
I skolan så gör vi en uppgift där man ska välja en låttext eller en textrad av en låt och jag har valt Sweet Dreams (Are Made Of This), men inte originalet utan den som Emily Browning sjunger i Sucker Punch och till de så ska man ta en bild och sätta ihop. Jag vet inte vad för bild jag ska ta men typ kanske blir en bild på aaah jag vet inte men det kommer säkert bli awsome! Gjorde även en bild nyss som jag kommer ladda upp!
Klicka på den för att förstora...
Sofias sko, min och Albertina! Älskar er tjejor! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0